Monday, 5 September 2016

Naar de byClaire Fair

 
Het was een gezellige en kleurrijke drukte, daar in Zaltbommel op zaterdag 3 september. Het nieuwe boek van Claire Boeter werd gelanceerd, "Klein Haakgeluk", het derde deel uit de serie Haakgeluk. Op het laatste moment heb ik nog even getwijfeld of ik wel zou gaan, maar K duwde me zowat de auto in. Ik ben nooit zo goed in die grote mensenmassa's. En natuurlijk bleek het heel leuk en gezellig te zijn!
Veel dames hadden zich gekleed in Claires kleuren, bont en vrolijk. Ik hield het wat bescheidendener, het staat me ook niet, in mijn blauwe stippeltjesjurk. Wel heb ik er nog even aan gedacht om mijn bloemenbroche op te doen, maar uiteraard was ik dat weer vergeten....
Het boek staat vol haakprojecten voor baby's en peuters. Omdat ik die zelf niet heb is het boek voor mij persoonlijk wat minder interessant, maar een leuk boekje is het wel. Het is ook een vrolijk boekje vol en voor kraamcadeau-ideeën, zoals dit gehaakte hemeltje.
Naast het nieuwe boek verkocht Claire nóg een nieuw product: haar eigen agenda! Hij is echt heel mooi geworden, helemaal in de sfeer van byClaire, met heel veel kleur en ook staan er wat haakpatronen in.

Op de diverse tafels stonden manden en schalen met byClairegaren en er lagen flyers met het patroontje van een ster. Deze mocht je ter plekke haken, als je dat wilde. Ik heb dat niet gedaan (heb wel het patroontje meegenomen), want ik had het te druk met praten met Instagram-bekenden. Ik zat nl. net naast de dame op de foto hierboven aan de koffie toen er enkele dames van het Instagram-haakfeestje van 4 juni en 23 juli jl. binnenkwamen. Dat laatste feestje heb ik overigens gemist, omdat ik toen terugkwam uit Bali en heel erg brak was van de terugreis.
Ik heb overigens wel wat gekocht, wat garen dat in de aanbieding was. Ik heb nog nooit met dit garen, Lana Grossa, gehaakt of gebreid, dus ik ben benieuwd. Het is ook echt garen 'voor de heb'. Ik heb ook nog geen idee waar ik het voor ga gebruiken, maar ik vond de kleuren zo mooi! Wel is er een grote kans dat dit een sjaal gaat worden.
PS:
En wat vind je van mijn nieuwe screensaver? Ik zag hem op de blog van JipbyJan en ik was er meteen weg van. En zo handig ook, een kalender op je beeldscherm. De screensaver komt van Studio Pimpelmees en is gratis te downloaden.
Bedankt voor de tip, Janneke!



 

No comments:

Post a Comment