Thursday, 8 December 2016

De "I Love Holland" - sjaal

Sinds ik het gratis patroon van mijn wintervest in de webwinkel heb gezet, is het aantal bezoekers echt explosief gestegen. En ik heb heel veel aardige reacties ontvangen op het patroon, zowel via Facebook als via Instagram.
Heel hartelijk dank daarvoor! Ook veel dank aan Jolanda, die mij wees op een 'hick up' in het patroon. De afgelopen tijd was ik bezig met verschillende patronen, en ja, dan sluipt er wel eens een fout in. Maar ik baalde er flink van, van dat vergeten stokje ....
.  
Inmiddels is er weer een ander patroon af, de I 💗Holland-sjaal. Het wordt kouder in Nederland en wie weet kan er binnenkort wel geschaatst worden op natuurijs. Dan wil je het toch niet koud hebben! En ga je liever schaatsen kíjken dan het zelf te doen, dan is je favoriete schaatshelden aanmoedigen toch leuker met een Nederlandse sjaal.
Ik heb hem gehaakt met Cygnet Grousemoor Chunky, een garen dat lekker warm is voor de herfst en de winter. Er zit 75% acryl en 25% wol in. Mijn persoonlijk favoriete kleuren van dit garen zijn Fawn, Pebble en Rose, maar helaas, die kleuren zitten niet in de Nederlandse vlag ... 😉 Dit keer wordt het patroon geleverd bij een compleet garenpakket. Dit pakket bevat zes bollen garen voor de sjaal en een bol voor de pompons en je krijgt het patroon er gratis bij.
Mijn sjaal is wel langer geworden dan de bedoeling was, ruim 2m30, en ik heb een extra bol White moeten aanbreken, maar voor het originele patroon heb je aan die zes bollen voldoende.

Veel plezier met het haken van deze sjaal!

PS: Foto's van het wintervest en de sjaal zijn welkom op https://www.facebook.com/cronelia :-)




No comments:

Post a Comment