Thursday, 2 March 2017

De Wondere Wereld Van Amigurumi

Soms win ik wel eens wat. 😀 Vaak doe ik in een opwelling mee aan mail & win-actie, of op Facebook. Zo won ik pasgeleden een goodiebag met garens en dit keer won ik bij Craftkitchen een boek, een haakboek. Het is het nieuwste boek van amigurumi-expert Christel Krukkert "Christels Paasboek". Nu heb ik me zelf nog nooit aan amigurumi gewaagd, maar omdat ik dit boek gewonnen heb, vind ik dat ik het maar eens moet proberen.
Het boek staat vol haakpatronen die je kunt maken om je huis paas proof te maken.
Nu doe ik zelf niet aan Pasen, maar ik ben wel altijd zwaar verliefd op lammetjes dus ik ga een poging wagen om het lammetje te haken. Of moet ik eerst klein beginnen met een ei?
Het leuke van dit soort projectjes is dat ze zeer geschikt zijn om van je restanten garen af te komen.

Ik ga dus maar eens aan de slag..... En Craftkitchen: bedankt!

Auteur: Christel Krukkert
ISBN: 139789462501577
Omvang: 63 blz.
Uitvoering: paperback

No comments:

Post a Comment