Monday, 6 March 2017

'n Waalse wandeling

 


 
 
 
 
 
 
Na een onverwachts stressvolle zaterdagmiddag en daardoor een nacht met weinig slaap, moest ik even stoom afblazen. En dus stelde K voor om een stukje te gaan lopen, want ... de zon scheen. Eigenlijk had ik hetzelfde idee opgevat. En K kon dan meteen zijn nieuwe wandelschoenen uitproberen die alvast speciaal voor onze vakantie in Noorwegen en Zweden waren aangeschaft. Omdat we vlakbij de Waal wonen liepen we als vanzelf naar de dijk toe. Achter de dijk ligt een plas. Soms is die plas niet te zien vanwege laag water in de Waal en kunnen we eromheen lopen.
We liepen naar rivier, waar ik nog zocht naar sea glass (niks gevonden), en van een oude boom plukte ik een takje katjes. Zo lekker zacht als die altijd zijn. Ik probeerde wat eenden op de foto te zetten, maar die gingen er vandoor toen ze ons zagen. Watjes. Ondertussen werd de lucht steeds donkerder. We waren binnen voor het begon te regenen. Tijd voor cappuccino & crochet.

2 comments:

  1. I love the pictures, but don't understand Dutch....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Trish. This blog post was about our walk last Sunday, we live near the river Waal. x

      Delete